Prevádzkovateľom DO Pilates štúdia (ďalej len „štúdio“) je DO Pilates, s. r. o., IČO: 51 303 876, so sídlom Sadová 690/43, 900 91 Limbach a s prevádzkarňou na Sládkovičova 4, 902 01 Pezinok, spoločnosť zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Slovenskej Republiky, oddiel Sro, vložka 126527/B (ďalej len „prevádzkovateľ“ alebo „spoločnosť“).
Prevádzkovateľ poskytuje v priestoroch štúdia služby a výkon špecializovaných činností v oblasti telesnej výchovy so zameraním na zdravotné cvičenie vo forme individuálnych a/alebo skupinových cvičení v súlade s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami štúdia( ďalej len „VOP“).
Službami poskytovanými štúdiom sa rozumejú poskytovanie priestorov a zariadení pre zdravotné cvičenie typu pilates, SM systém, PortdeBras alebo iných druhov cvičení vrátane zaistenia inštruktorov a lektorov pre tieto aktivity, a to predovšetkým vo forme otvorených skupinových lekcií, kurzov a workshopov, rovnako ako aj poskytovanie ďalších platených služieb, ako napríklad zaistenie individuálnych pohybových lekcií alebo regeneračných služieb, predaj tovaru, organizácia pilates pobytov v spolupráci s cestovnými kanceláriami, poskytovanie služieb pre firemné akcie. Tento zoznam služieb nie je úplný a rozsah poskytovania tej ktorej služby záleží na rozhodnutí spoločnosti.
Klient je fyzická alebo právnická osoba (ďalej len “klient”), ktorému prevádzkovateľ poskytne/poskytuje za odplatu v zmysle cenníka služby podľa týchto VOP.
VOP predstavuje súhrn práv a povinností klienta a prevádzkovateľa ako aj bližšie podmienky poskytovania služieb prevádzkovateľom, s ktorými je klient povinný sa oboznámiť najneskôr pred začatím vybranej služby prevádzkovateľa (týmto nie je dotknutá povinnosť klienta oboznámiť sa s VOP pred uzatvorením zmluvy na diaľku). Riadne a dostatočné oboznámenie sa s VOP je základnou podmienkou pre vstup klienta do štúdia a absolvovania vybraného individuálneho cvičenia a/alebo kurzu. Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy uzavretou medzi spoločnosťou a klientom a sú tak záväzné pre akékoľvek osoby, ktoré využili, či majú v úmysle využiť služby spoločnosti (a to bez ohľadu na to, či je daná osoba už zaregistrovaná alebo nie). Tieto VOP sa vzťahujú tiež na klientov, ktorým je štatút registrovaného klienta priznaný na základe zmluvy uzatvorenej medzi spoločnosťou a treťou osobou v ich prospech, pričom táto tretia osoba zabezpečí oboznámenie sa klienta a získanie jeho súhlasu s týmito VOP pred začatím poskytovania služieb klientovi. Vstupom a využívaním služieb v štúdiu sa predpokladá, že si tretia osoba túto povinnosť splnila.
Inštruktor prevádzkovateľa DO Pilates štúdia (ďalej len „inštruktor“) je zamestnanec alebo zmluvný partner prevádzkovateľa alebo ním poverená osoba s odbornou kvalifikáciou inštruktora pilatesu alebo cvičenia, ktoré prevádzkovateľ v rámci svojich služieb poskytuje.
Rezervačné podmienky, fyzický a zdravotný stav klienta
Klient je povinný vhodnosť vybraného individuálneho a/alebo skupinového cvičenia vo forme kurzu pred jeho záväzným objednaním osobne skonzultovať s inštruktorom prevádzkovateľa.
Klient je povinný pravdivo a úplne vyplniť prihlášku – dotazník o svojom zdravotnom stave (ďalej iba „dotazník“).
Ak klient v minulosti utrpel vážnejšie zranenie, absolvoval operáciu, trpí alebo trpel diagnózou, ktoré môžu mať vplyv na poskytovanie služieb, uvedie klient túto skutočnosť v dotazníku a vopred skonzultuje zdravotné cvičenie so svojím lekárom. Prevádzkovateľ resp. inštruktor je oprávnený v takomto prípade požadovať od klienta písomný súhlas resp. odporúčanie na zdravotné cvičenie od jeho lekára.
Na základe vyplneného dotazníka, inštruktor odporučí klientovi vhodné individuálne a/alebo skupinové cvičenie v konkrétnom kurze (novovytvorenom alebo prebiehajúcom) a po vzájomnej dohode zaradí klienta do harmonogramu individuálnych cvičení a/alebo kurzu.
Každé skupinové cvičenie vo forme konkrétneho kurzu je limitované počtom klientov. V prípade naplnenia kapacity danej hodiny môže prevádzkovateľ resp. inštruktor odmietnuť poskytnutie služby klientovi, resp. mu ponúknuť individuálnu formu cvičenia.
Uzatvorenie zmluvy, registračný/rezervačný systém a Kredit
Registráciou klienta je medzi klientom a spoločnosťou na dobu neurčitú uzavretá rámcová zmluva o poskytovaní služieb, ktorá sa spravuje týmito VOP. Registrácia sa uskutoční zadaním údajov klienta v rezervačnom systéme prevádzkovateľa (ďalej „registrovaný klient“) po ktorom prevádzkovateľ mailom vyzve klienta k potvrdeniu registrácie a následne potvrdením registrácie klientom dochádza k uzatvoreniu Rámcovej zmluvy. Registráciou klient potvrdzuje, že sa oboznámil a súhlasí s týmito VOP. V prípade ak klient neuskutočňuje registráciu prostriedkami diaľkovej komunikácie dochádza k uzatvoreniu rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb momentom odovzdania dotazníka prevádzkovateľovi.
Kredit je suma (poplatok) zaplatená klientom vopred za služby vo výške hodnoty kreditu a vzťahuje sa na osobu registrovaného klienta, je neprenosný, neprevoditeľný a neprechádza na právneho nástupcu registrovaného klienta. Ceny uvedené v cenníku sú platné a uvedené vrátane DPH. Spoločnosť si vyhradzuje právo k jednostrannému primeranému navýšeniu cien, a to z dôvodov hodných osobitného zreteľa hlavne (nie výlučne) z dôvodu zmien v príslušnej legislatíve Slovenskej republiky (zvýšenie sadzieb DPH, či iných daní), prípadne zmeny nákladov na prevádzkovanie štúdia.
Kredit má platnosť na dobu určitú, od dátumu nabitia, odvíjajúcu sa od sumy dobitia a je uvedená v aktuálnom cenníku prevádzkovateľa. Po uplynutí tejto doby nevyčerpaná časť kreditu zaniká nakoľko sa jedná o poplatok za poskytnutie služby v dohodnutom období . Platnosť kreditu a nárok na zľavu možno predĺžiť úhradou ďalšej platby v dobe platnosti pôvodného kreditu. Kredit možno doplniť úhradou realizovanou a) hotovostne do pokladne, b) prevodom na účet prevádzkovateľa, kde do poznámky príjemcu registrovaný klient uvedie názov služby a svoje meno.
Rezervácia
Vykonaním rezervácie cez online rezervačný systém dochádza k uzatvoreniu zmluvy, na základe ktorej je spoločnosť povinná registrovanému klientovi poskytnúť službu a registrovaný klient je povinný za službu zaplatiť podľa platného cenníka (ďalej len „zmluva“ alebo „zmluva o poskytnutí služby“). Vykonanie rezervácie je možné iba v prípade, ak rezervačný systém ponúka voľnú kapacitu danej služby. Registrovaný klient je povinný si vždy overiť, že rezervácia riadne prebehla tým, že skontroluje rekapitulačný email, ktorý je rozosielaný automaticky po vykonaní rezervácie.
V individuálnych prípadoch a so súhlasom spoločnosti a ak to dovolí kapacita danej otvorenej lekcie, či lekcie kurzu alebo workshopu, je možné uzavrieť zmluvu aj ústne s neregistrovaným klientom. Aj na takýto vzťah sa vzťahujú VOP, o ich existencii je neregistrovaný klient vždy poučený a uzavretím ústnej dohody a účasťou na zdravotnom cvičení vyjadruje s nimi súhlas.
Ak klient vykoná registráciu v registračnom systéme na službu, ktorá už nemá voľnú kapacitu, rezervačný systém priradí klientovi status náhradníka. Na náhradníka sa VOP vzťahujú v plnom rozsahu s výnimkou povinnosti štúdia poskytnúť službu a povinnosti klienta zaplatiť za službu. O uvoľnení miesta v službe štúdio vhodne upovedomí náhradníka, čím vznikne zmluva podľa bodu 4.1. Klient náhradník má možnosť kedykoľvek zrušiť svoju pozíciu náhradníka a odhlásiť sa zo služby do momentu, kedy vznikne zmluva podľa predchádzajúcej vety.
INDIVIDUÁLNE LEKCIE A SLUŽBY – Na individuálne lekcie sa klient nahlasuje buď cez rezervačný systém štúdia alebo osobne po dohovore s inštruktorom. Registrovaným klientom s nabitým kreditom je platba odpočítaná automaticky priamo z ich kreditu. Vykonanie rezervácie prostredníctvom rezervačného systému alebo ústne s inštruktorom (uzatvorenie zmluvy) je dostupné iba pre registrovaných klientov.
OTVORENÉ LEKCIE - Na otvorené lekcie má klient povinnosť si rezervovať miesto cez rezervačný systém štúdia najmenej hodinu pred začiatkom (v takom prípade klient súhlasí s tým, že začatím poskytovania služby, stráca právo na odstúpenie od zmluvy, a to aj napriek tomu že neuplynie zákonná 14 dňová lehota odo dňa uzatvorenia zmluvy o poskytovaní služieb). Registrovaným klientom s nabitým kreditom je platba odpočítaná automaticky priamo z ich kreditu. Vykonanie rezervácie (uzatvorenie zmluvy) je dostupné iba pre registrovaných klientov.
KURZY – Kurzy sú vypísané vždy v trojmesačných intervaloch v rámci školského roka (september – jún). V období letných prázdnin sú plne nahradené otvorenými lekciami. Rezervácie prebiehajú výhradne cez rezervačný systém prevádzkovateľa a sú teda dostupné iba registrovaným klientom. Rezervácia sa stáva plne záväznou v deň jeho uskutočnenia cez rezervačný systém prevádzkovateľa (okamžik uzavretia zmluvy). Odoslaním rezervácie klient akceptuje VOP prevádzkovateľa. Klient má nárok počas kurzov na maximálne 2 absencie, ktoré si môže nahradiť počas obdobia svojho kurzu, v akomkoľvek súčasne prebiehajúcom kurze rovnakého charakteru. Plnú cenu kurzu klient hradí najneskôr týždeň pred jeho začiatkom v hotovosti, alebo prevodom na účet prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ nie je povinný umožniť úhradu za služby prostredníctvom platobného terminálu. V prípade, že platba nie je uhradená týždeň pred začiatkom, môže byť klient vyzvaný k jej uhradeniu. Pokiaľ sa tak nestane do dvoch pracovných dní po odoslaní výzvy, je jeho rezervácia automaticky stornovaná (odstúpenie od zmluvy zo strany spoločnosti) a miesto prechádza na náhradníka.
WORKSHOPY – semináre sa konajú podľa aktuálneho rozvrhu a rezervácie na ne prebiehajú cez rezervačný systém poskytovateľa a sú dostupné iba registrovaným klientom. Rezervácia sa stáva plne záväznou v deň jej vykonania cez rezervačný systém poskytovateľa (okamžik uzavretia zmluvy). Odoslaním rezervácie klient akceptuje VOP prevádzkovateľa. Plnú cenu workshopu klient hradí najneskôr týždeň pred termínom jeho uskutočnenia, v hotovosti alebo prevodom na účet prevádzkovateľa s uvedením poznámky - názvov workshopu a mena účastníka. V prípade, ak platba nie je riadne uhradená včas pred konaním seminára, je klient vyzvaný k jeho úhrade. Pokiaľ sa tak nestane do dvoch pracovných dní po odoslaní výzvy, je jeho rezervácia stornovaná (odstúpenie od zmluvy zo strany spoločnosti) a miesto prechádza na náhradníka.
PILATES POBYTY - pobyty sa konajú niekoľko-krát ročne podľa aktuálnej ponuky a rezervácie na ne prebiehajú cez spolupracujúcu cestovnú kanceláriu. Rezervácia sa stáva plne záväznou v deň podpísania riadnej zmluvy s cestovnou kanceláriou a úhradou rezervačného poplatku.
Platobné podmienky a storno poplatky
Klient je povinný uhradiť cenu služieb individuálnych hodín, skupinových lekcií, kurzu alebo workshopov pred ich začiatkom a to hotovostne v prevádzke štúdia alebo bankovým prevodom na bankový účet FIO banky, IBAN: SK58 8330 0000 0029 0166 2190, (s uvedením VS: deň platby a do poznámky: meno a priezvisko klienta, názov služby a termín v týždni), pokiaľ prevádzkovateľ neuvedenie iné číslo účtu.
INDIVIDUÁLNE HODINY A SLUŽBY – Predplatený balík (kredit) individuálnych hodín je potrebné vyčerpať do stanoveného dátumu podľa výšky kreditu odo dňa jeho zakúpenia.
OTVORENÉ LEKCIE – registrovaný klient je oprávnený lekciu zrušiť v rezervačnom systéme a tým odstúpiť od zmluvy najneskôr štyri hodiny pred začiatkom lekcie (týmto nie je dotknuté práva klienta na odstúpenie od zmluvy pre prípad uzatvorenia zmluvy na diaľku upravené v zákone č. 102/2014 Z.z. v aktuálnom znení). V prípade, ak klient rezerváciu včas nezruší, je povinný uhradiť sumu za lekciu v plnej výške. Na základe zváženia (a to iba vo výnimočných prípadoch) môže spoločnosť registrovanému klientovi vrátiť/odpustiť úhradu ceny (prípadne jej časť) za nezrušenú lekciu.
KURZY – V príde ak klient nastúpi na kurz tak ním zaplatená suma za kurz sa nevracia, pokiaľ sa s prevádzkovateľom nedohodne inak. Klient môže určiť za seba náhradníka, ktorý v prípade akceptácie aj zo strany prevádzkovateľa môže absolvovať zbytok individuálnych hodín a/alebo kurzu za klienta. Na základe dohody je možné dohodnutý harmonogram individuálnych hodín a/alebo termín kurzu presunúť na iný termín/y. V prípade nástupu klienta do už prebiehajúceho kurzu, prevádzkovateľ zníži celkovú cenu kurzu o hodnotu hodín, ktoré sa v rámci kurzu už uskutočnili.
WORKSHOPY – pokiaľ klient zruší svoju rezerváciu menej ako tri dni pred dátumom konania workshopu, nemá nárok na vrátenie zaplateného poplatku (týmto nie je dotknuté práva klienta na odstúpenie od zmluvy pre prípad uzatvorenia zmluvy na diaľku upravené v zákone č. 102/2014 Z.z. v aktuálnom znení). Prevedenie rezervácie bez sankcie na iného klienta je možné, pokiaľ za seba pôvodný klient zoženie náhradu a oznámi túto skutočnosť prevádzkovateľovi najneskôr tri dni pred začiatkom workshopu, spolu s informáciou o osobe, na ktorú právo zúčastniť sa workshopu postupuje.
Spoločnosť je oprávnená prevádzku v štúdiu prerušiť z technických dôvodov alebo z dôvodov čerpania dovolenky. V takýchto prípadoch spoločnosť neodkladne informuje všetkých registrovaných klientov, ktorí na príslušné obdobie majú rezerváciu individuálnych alebo skupinových lekcií alebo workshopov. V takomto prípade je prevádzkovateľ oprávnený rezervácie jednostranne zrušiť a zaplatený kredit klientom vráti, pokiaľ sa nedohodnú inak. Tento postup sa neaplikuje v prípade kurzov. V prípade kurzov sa termíny kurzov posunú na čas po obnovení prevádzky. Pri prerušení prevádzky štúdia na viac ako 14 dní spoločnosť predĺži dobu platnosti kreditov o dĺžku prerušenia klientom, ktorí o to písomne požiadajú.
Absencia a náhrada hodín
INDIVIDUÁLNE HODINY A SLUŽBY - Ako náhle sa klient dozvie resp. predpokladá, že sa z akéhokoľvek dôvodu, nebude môcť zúčastniť plánovanej individuálnej hodiny, je povinný o tom bezodkladne informovať prevádzkovateľa alebo inštruktora štúdia najneskôr však 12 hodín vopred, a to telefonicky alebo prostredníctvom sms správy na tel. č. uvedenom na webovom sídle prevádzkovateľa,. V opačnom prípade má prevádzkovateľ oprávnenie požadovať od klienta poplatok v 100% výške ceny danej hodiny. Včas zrušená hodina bude nahradená v náhradnom termíne na základe dohody.
KURZY – Každý klient kurzu má nárok na 2 hodiny absencie. Je však potrebné, aby sa klient riadne a včas odhlásil z hodiny kurzu priamo v rezervačnom systéme a tak získal nárok na náhradnú hodinu (ďalej len „náhradka“). Nahradiť si môže maximálne 2 vymeškané hodiny z jedného kurzu. Náhradky je potrebné si vybrať do konca prebiehajúceho kurzu, na ktorý je klient prihlásený. V rezervačnom systéme si klient vyberie kurz, ktorý mu vyhovuje a zarezervuje si vstup ako náhradku, a tá sa mu automaticky započíta ako plnenie prevádzkovateľa. Na náhradné hodiny je nutné sa vopred prihlásiť. Náhradnú hodinu nie je možné následne zrušiť resp. nahrádzať.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo z dôvodov hodných osobitného zreteľa zrušiť termín individuálnej hodiny a/alebo konkrétnej hodiny kurzu. To platí najmä pri nevyhnutných opravách a údržbe priestorov štúdia, ktorá je nezlučiteľná s komfortným a nerušeným priebehom cvičenia, ako aj v situáciách spôsobených vyššou mocou resp. náhlym ochorením alebo práceneschopnosťou inštruktora. Klient má právo na náhradu takto zrušenej hodiny cvičenia.
Vyhlásenie prevádzkovateľa a zodpovednosť prevádzkovateľa za škodu
Prevádzkovateľ týmto vyhlasuje a klient uzatvorením zmluvy berie na vedomie, že prevádzkovateľ a inštruktori nemajú odborné (zdravotnícke) vzdelanie na posúdenie vhodnosti zdravotného cvičenia v prípade indikovaných zdravotných komplikácií, nepriaznivého alebo zhoršeného zdravotného stavu klienta.
Zodpovednosť prevádzkovateľa za škodu sa riadi platnými právnymi predpismi.
Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu na veciach vnesených alebo odložených v štúdiu, ak tieto budú odložené mimo uzamykateľných skríň v šatni, pričom klenoty (šperky), peniaze a cennosti v hodnote nad 100 eur sa ukladajú na prevádzkovateľom osobitne určenom mieste v štúdiu. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu vzniknutú klientovi vnesením alebo odložením vecí, klenotov (šperkov), peňazí a cenností mimo miest na to určených.
Povinnosti klienta
Klient zodpovedá spoločnosti za škodu, ktorú spôsobí spoločnosti či jej subdodávateľom prostredníctvom porušenia zákonných či zmluvných povinností vyplývajúcich zo zmluvy, týchto VOP.
Klient sa dostaví do štúdia najneskôr 5 minút pred začatím hodiny.
Na prezlečenie slúži šatňa. Vyzliekať sa alebo prezliekať sa je dovolené iba v šatni.
K úschove vecí v šatniach slúžia skrinky so zámkami. Klient je zodpovedný za bezpečné uzamknutie svojej skrinky. Ak nebude skrinka uzamknutá, nezodpovedá spoločnosť za škodu na veciach v nich odložených.
Klient je povinný riadne opatrovať kľúč od skrinky a je zodpovedný za škodu, ktorá vznikne prevádzkovateľovi jeho stratou, poškodením alebo zneužitím, je povinný šetrne zaobchádzať so zariadením štúdia a nepoškodzovať priestory a majetok prevádzkovateľa. Klient je povinný pred odchodom zo štúdia skrinku vyprázdniť a kľúč ponechať v zámku skrinky.
Klient si na cvičenie prinesie priliehavé ale nie tesné športové oblečenie, protišmykové ponožky a uterák. Vstup do cvičebných priestorov štúdia je povolený výlučne iba v protišmykových ponožkách.
Klient je povinný sa pri využívaní služieb riadiť pokynmi spoločnosti a inštruktorov, či iných osôb poskytujúcich služby klientom štúdia. V prípade ak klient zistí, že jeho zdravotný stav neumožňuje pokračovať vo využívaní služieb, alebo takéto pokračovanie by mohlo ohroziť jeho zdravotný stav, je povinný toto okamžite oznámiť spoločnosti či jej zástupcom (inštruktorom) a ihneď ukončiť využívanie služieb či ostatných športových aktivít. Spoločnosť nie je zodpovedná za akékoľvek škody na zdraví či majetku, ktoré môžu klientovi vzniknúť v dôsledku nedodržania tohto postupu, či pokynov spoločnosti či inštruktorov. Spoločnosť nie je ďalej zodpovedná za akékoľvek škody na zdraví či majetku, ktoré si klient spôsobí úmyselne, z neopatrnosti, či precenením jeho fyzickej kondície.
Klient berie na vedomie, že cvičenie ako každá iná pohybová aktivita nesie so sebou riziko zranenia, pričom je povinný možným zraneniam aktívne predchádzať a robiť opatrenia, najmä dodržiavať tieto VOP a pokyny inštruktora alebo prevádzkovateľa, aby k zraneniu nedošlo.
V prípade, že klient bude mať za to, že niektorá zo služieb štúdia mu bola poskytnutá chybne, je povinný to spoločnosti oznámiť bezodkladne písomne na e-mail štúdia, najneskôr však do troch dní po tom, kedy malo ku chybnému plneniu dôjsť („reklamácia“). Spoločnosť reklamáciu preskúma a o výsledku klienta vyrozumie do 30 dní odo dňa podania reklamácie, pokiaľ zákonná úprava neumožňuje vybaviť reklamáciu v dlhšej lehote. Ak spoločnosť uzná reklamáciu ako oprávnenú, ponúkne klientovi náhradu čerpania chybne poskytnutej služby alebo inej služby. Klient nie je oprávnený vyhotovovať zvukový ani obrazový záznam, vrátane vyhotovovania fotografií.
Klient je povinný počas svojho pobytu v priestoroch štúdia udržiavať čistotu a hygienu.
Primeraný pitný režim počas hodín je zabezpečený zo strany prevádzkovateľa a je v cene hodiny resp. kurzu.
Do štúdia je vstup s akýmkoľvek zvieraťom zakázaný.
Klient je povinný oznamovať spoločnosti akúkoľvek zmenu osobných a kontaktných údajov uvedených v zmluve bez zbytočného odkladu.
Spoločnosť môže zasielať písomnosti klientovi na emailovú adresu uvedenú v zmluve, poštou na adresu registrovaného klienta uvedenú v rezervačnom systéme alebo umiestnením elektronickej správy do schránky klienta v rezervačnom systéme. Písomnosť sa považuje za doručenú odoslaním e-mailu, 10dňom po podaní písomnosti na poštovú prepravu alebo umiestnením správy do rezervačného systému, v prípade duplicitného doručenia sa považuje písomnosť za doručenú najskoršou udalosťou podľa tohto bodu.
Spoločnosť je oprávnená kedykoľvek z dôvodov hodných osobitného zreteľa dočasne či trvalo zmeniť rozsah služieb, inštruktora alebo vybavenie štúdia.
Zmluvný vzťah medzi prevádzkovateľom a klientom vznikne na základe záväznej objednávky individuálnych hodín a/alebo kurzu zo strany klienta a riadi sa týmito VOP ako aj príslušnými právnymi predpismi SR. Rámcová zmluva je uzavretá na dobu neurčitú. Ktorákoľvek strana ju môže vypovedať s mesačnou výpovednou dobou, a to i bez uvedenia dôvodu.
Prevádzkovateľ je oprávnený jednostranne zmeniť tieto VOP z dôvodov hodných osobitného zreteľa, pričom zmenu VOP prevádzkovateľ vhodný spôsobom oznámi klientovi alebo VOP zverejní na svojom webovom sídle. Zmena VOP bude účinná voči klientom dňom oboznámenia sa s nimi, najneskôr však 2 týždne po zverejnení na webovom sídle prevádzkovateľa.
Aktuálne VOP sú prístupné klientovi/om v štúdiu na určenom a viditeľnom mieste.
Vo veciach výslovne neupravených týmito VOP sa na vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán primerane použijú predpisy Slovenskej republiky.
Akékoľvek spory vyvstávajúce z právnych vzťahov, na ktoré sa aplikujú tieto VOP sa riadia právom Slovenskej republiky a príslušnými súdmi na riešenie sporov sú všeobecné súdy Slovenskej republiky.
Tieto podmienky sú platné a účinné odo dňa 01.01.2020 a nahrádzajú predošlé Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti.